PRELEGENCI

SŁAWOMIR LACHOWSKI

SŁAWOMIR LACHOWSKI

Były CEO BRE Banku, twórca mBanku

Jeden z najbardziej doświadczonych polskich menadżerów, ekspert w dziedzinie zarządzania instytucjami finansowymi oraz strategii biznesowych. Jest twórcą Multibanku oraz mBanku, pierwszego banku internetowego w Europie środkowo-wschodniej. W latach 2004-2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu BRE Banku, a wcześniej Wiceprezesa Zarządu tego banku odpowiedzialnego za rozwój bankowości detalicznej od podstaw.

MICHAŁ SADOWSKI

MICHAŁ SADOWSKI

Prezes Zarządu Brand24 S.A.

Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Prezes zarządu Brand24 SA - firmy zajmującej się monitoringiem marek w sieci. Najlepszy polski przedsiębiorca internetowy wybrany w międzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Autor książki "Rewolucja social media". Klientami Brand24 są m.in.: Panasonic, Leroy Merlin, Air France, Ikea.

MONIKA STARECKA

MONIKA STARECKA

Dyrektor ds. Operacyjnych, EY Poland

Poprzednio pełniła funkcję dyrektora finansowego i członka Zarządu Grupy SMYK (Group CFO), gdzie odpowiadała za całokształt kwestii finansowych i audyt wewnętrzny w 10 krajach Europy Środkowej, w tym w Polsce. Obecnie, Monika Starecka w EY jest odpowiedzialna za zarządzanie pionem świadczącym usługi wspierające biznes. Do jej obowiązków należy koordynacja prac zespołów HR, IT, marketingu, administracji i finansów.

EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i transakcyjne. EY w Polsce to ponad 1600 ekspertów pracujących w 6 biurach, którzy audytują ponad 1500 firm działających na polskim rynku.

KRZYSZTOF WYKRĘT

KRZYSZTOF WYKRĘT

CIO, Hochtief Polska

Od 20 lat w IT, od 15 lat na stanowiskach kierowniczych w IT, od 2,5 roku w Hochtief Polska. Odpowiadał za IT w organizacjach małych i dużych (od 200 użytkowników do prawie 10 tys.). Odpowiedzialność międzynarodowa dla regionu CEE (cztery kraje). Całą karierę blisko współpracujący z IT korporacyjnym. Od kilku lat koncentrujący się na technologiach „cloud” i wdrożeniach usług bazujących na chmurze obliczeniowej. W 2016 roku zdobył Diament CIO “Promotor chmurowej organizacji”.

Dlaczego warto?

W ramach Instytutu Innowacji poszerzą Państwo wiedzę i kompetencje niezbędne do przeprowadzenia transformacji cyfrowej w swojej organizacji. Prelekcje zostaną poprowadzone przez czołowych ekspertów i liderów biznesu, a także stanowić będą jedyną w swoim rodzaju okazję wymiany doświadczeń z tak wyjątkowymi specjalistami.

Życzymy sobie i Państwu, aby udział w Instytucie Innowacji był niepowtarzalnym doświadczeniem pozytywnie stymulującym rozwój kompetencji osobistych oraz zawodowych.

Tematyka konferencji

Transformacja cyfrowa a rola nowoczesnego CIO w organizacji” to temat tegorocznego Instytutu Innowacji. Ze względu na bardzo szybkie tempo rozwoju technologii, Manager IT przyszłości nie będzie już wdrażał wielomilionowych, skomplikowanych projektów IT. Główną rolą Dyrektora Informatyki stanie się pomoc firmie w wyróżnieniu się na rynku wprowadzając różnego rodzaju innowacje, przy jednoczesnej ścisłej współpracy z biznesem.

Na tegorocznym wydarzeniu wspólnie odkryjemy, jak Manager IT może skutecznie zmienić swoją rolę w organizacji i stać się liderem biznesowym z wiedzą technologiczną. Osobowości biznesu i innowatorzy z największych polskich firm opowiedzą o tym, jak z różnych perspektyw zmiana tej roli jest kluczowa dla rozwoju całej organizacji.

PROGRAM konferencji

9 maja 2018r. (środa)

10:00 – 11:00

Rejestracja na konferencję

11:00 – 11:30

Rozpoczęcie Instytutu Innowacji „Transformacja cyfrowa a rola nowoczesnego CIO w organizacji”

Motyw przewodni konferencji nawiązuje do zmieniającej się roli Managerów IT w organizacjach. Czołowi liderzy biznesu opowiedzą o tym, jak IT może dostarczać wartość biznesową i jednocześnie pomagać firmie wyróżnić się na rynku.

11:30 – 12:30

4 twarze nowoczesnego CIO

Krzysztof Wykręt - CIO, Hochtief Polska

Zastanowimy się  jak nowa rola Managera IT pomoże wyróżnić się organizacji na rynku oraz w jaki sposób nowoczesne podejście i dostępne technologie mogą pomóc w prowadzeniu biznesu. Jak IT może sprostać wyzwaniom stawianym przez biznes oraz Zarząd. Wreszcie, czy nowoczesny CIO to jeszcze „IT” czy już „BIZNES”.

12:30 – 13:30

Wdrażanie innowacji w praktyce - przepis na sukces CIO w organizacji

Sławomir Lachowski – były CEO BRE Banku, twórca mBanku

Zmiana roli Menagerów IT staje się bardzo istotna z punktu widzenia wprowadzania innowacji w firmie. Dowiemy się, dlaczego nowe produkty i usługi nigdy nie powstałyby bez Działów IT oraz jak efektywnie współpracować z Zarządem przy wprowadzaniu innowacji.

13:30 – 14:30

Przerwa na lunch

14:30 – 15:30

Teraz mówi biznes! 

Monika Starecka – Dyrektor ds. Operacyjnych, EY Poland

Dowiemy się jak ważna jest dobra współpraca z zespołem IT i wzajemne zrozumienie potrzeb w celu realizacji projektów w organizacji. Odkryjemy, jakie rozwiązania są obecnie najbardziej potrzebne i pożądane przez biznes, jakie innowacje są najbardziej na czasie, co jest kluczowe dla Managerów IT, aby skutecznie dostarczać firmie wartość biznesową i być przyjacielem „BIZNESU”.

15:30 – 16:30

Najnowsze trendy i technologie w rozwiązaniach IT dla Działów Sprzedaży i Marketingu

Michał Sadowski - Prezes zarządu Brand24 S.A.

Motywem przewodnim prelekcji będzie przedstawienie najnowszych trendów w zakresie rozwiązań i narzędzi IT wspierających pracę działów sprzedaży i marketingu. Jak pokazują badania firm audytorskich, działy marketingu wyraźnie wpływają na decyzje zakupowe dotyczące rozwiązań biznesowych, zwykle dostępnych w modelu cloud oraz co więcej, często to oni są inicjatorem innowacyjnych projektów w organizacji. 

16:30

Zakończenie i podsumowanie konferencji

Czym jest
INSTYTUT INNOWACJI?

Instytut Innowacji to unikatowe wydarzenie skierowane do osób zajmujących się skutecznym wdrażaniem innowacyjnych projektów IT. Głównym założeniem warsztatów i prelekcji jest poszerzanie wiedzy uczestników na temat profesjonalnego wdrażania nowatorskich projektów w swoich organizacjach oraz rozwój umiejętności w zakresie zarządzania, komunikacji oraz współpracy międzyzespołowej.

TEMATYKA POPRZEDNICH EDYCJI

I edycja „Komunikacja a projekty IT”

Na pierwszym spotkaniu z cyklu Instytut Innowacji wspólnie odkrywaliśmy, dlaczego efektywna komunikacja jest tak ważna podczas wdrażania projektów IT, jak skutecznie zarządzić zmianą wewnątrz organizacji oraz jak wykorzystać w pełni potencjał grupy projektowej.

II edycja „Kultura Innowacji”

Tematem przewodnim drugiej edycji wydarzenia jest innowacja – poszerzaliśmy wiedzę jak budować kulturę innowacji w swojej firmie, dlaczego tylko nowatorskie rozwiązania pozwalają osiągnąć sukces w biznesie oraz jak automatyzacja procesów biznesowych może przyczynić się do wzrostu konkurencyjności firmy na rynku.

III edycja „Design w biznesie”

Tematyka nawiązuje do metodyki myślenia projektowego Design Thinking – sposobu tworzenia innowacji, który w oparciu o narzędzia inspirujące zespół w kreatywnym tworzeniu pomysłów, przyczynia się do głębokiego odkrycia i zrozumienia potrzeb klienta. Po warsztatach uczestnicy zostali wyposażeni w bogaty zestaw umiejętności, które pozwolą projektować nieszablonowe rozwiązania w realizowanych projektach.

Goście z poprzednich edycji

TOMASZ ZIMOCH

TOMASZ ZIMOCH

Komentator i dziennikarz sportowy

DR LESZEK MELLIBRUDA

DR LESZEK MELLIBRUDA

Psycholog biznesu i trener umiejętności managerskich

SŁAWOMIR LACHOWSKI

SŁAWOMIR LACHOWSKI

Twórca mBanku – pierwszego internetowego banku w Polsce

WOJTEK ŁAWNICZAK

WOJTEK ŁAWNICZAK

Współzałożyciel Service Design Polska – grupy konsultingowej działającej w obszarze innowacji

ARTUR BRZYSKI

ARTUR BRZYSKI

Były dyrektor zarządzający w Jakdojade.pl, zwolennik pracy opartej o metody design thinking

JAROSŁAW SOKOLNICKI

JAROSŁAW SOKOLNICKI

Director Business Development w Microsoft Polska, związany od 17 lat z technologiami IT, w szczególności Cloud Computing

JERZY ZIENTKOWSKI

JERZY ZIENTKOWSKI

Mówca inspiracyjny z 20-letnim doświadczeniem w branży IT

MARCIN ŻMIGRODZKI

MARCIN ŻMIGRODZKI

Wieloletni kierownik projektów, zdobywca nagród PMI® Award za najlepsze na świecie szkolenia z zarządzania projektami

KACPER RUCIŃSKI

KACPER RUCIŃSKI

Komik uprawiający sztukę stand-up Comedy

REJESTRACJA

Szanowni Państwo, w celu rozpoczęcia procesu rejestracji na tegoroczny Instytut Innowacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, zachęcamy do jak najszybszej rejestracji na wydarzenie.

LOKALIZACJA

KONTAKT

Potrzebujesz szczegółowych informacji na temat konferencji? Napisz do nas.

Konica Minolta Business Solutions Sp. z o.o.

Facebook Konica Minolta LinkedIn Konica Minolta YouTube Konica Minolta